După cum am explicat pe îndelete și aici, website-ul tău nu este pentru tine, este pentru clienții tăi.
 

Mai vezi un banc

Soția îl roagă pe soțul ei programator:
– Când te întorci de la servici te rog oprește-te la supermarket și cumpără 1 sticlă de lapte. Dacă au ouă, cumpără te rog 6.
 
Soțul ajunge acasă cu 6 sticle de lapte.
 
Soția îl întreabă:
– De ce ai cumpărat 6 sticle de lapte?
– Deoarece aveau ouă, răspunde el.
Mai vezi un banc

La o primă privire, gluma anterioară ar trebui să fie foarte clară și simplă. O traducere directă într-un limbaj de programare pe înțelesul tuturor ar fi:
<
lapte_de_cumpărat = 1
dacă sunt_ouă
    lapte_de_cumpărat = 6
sfârșit
cumpară_lapte (lapte_de_cumpărat)
>
 
Dar un programator ar putea să nu fie de acord și ar putea scrie gluma sub forma:
<
cumpară_1_sticlă_de_lapte
dacă sunt_ouă
    cumpară_6_sticle_de_lapte
sfârșit
>
În acest caz soțul ar trebui să se întoarcă acasă cu 7 sticle de lapte.
În prima linie de comandă cumpără 1 sticlă de lapte și apoi cumpără 6 sticle de lapte deoarece erau și ouă în magazin. Nicăieri nu scrie să înlocuiască cantitatea inițială, deci a adăugat cele 6 sticle la sticla cumpărată inițial.

Chiar și acum, traducerea glumei în limbaj de programare este incorectă. O traducere și mai directa ar fi:
<
cumpară_1_sticlă_de_lapte
dacă sunt_ouă
    cumpară_6
sfârșit
>
În acest caz soțul ar trebui să se întoarcă acasă cu mâna goală.
În prima linie de comandă va cumpăra 1 sticlă de lapte dar apoi, deoarece sunt ouă în magazin, va trebui să cumpere 6. Deoarece nu se specifică
ce să cumpere 6 bucăți, nu cumpără nimic.
Mai vezi un banc

Ne bucurăm dacă am reușit să te facem să zâmbești.
Dacă dorești, îți putem trimite periodic și alte glume împreună cu diverse articole și informații utile pentru site-ul tău. Înscrie-te la newsletter-ul nostru!